Skip navigation

Dit artikel verscheen in de editie van Manifest van woensdag 16 februari 2022

Placeholder
NCPN

Beste redactie en Walter Schrader.

Van harte gefeliciteerd met het ruime aantal voorkeurstemmen om Walter tot Leidenaar van het jaar 2021 te benoemen. (na 15 jaar succesvol en geliefde huisarts te zijn geweest in Leiden en voorzitter van Stichting Remedi, ter bestrijding van humanitaire rampen, waar ook ter wereld).

Wij wensen Walter veel positieve energie en plannen toe voor de komende jaren en danken hem en Stichting Remedi, voor de steun om 4 containers humanitaire hulpgoederen, naar Cuba, te versturen, ter bestrijding van het Corona-virus op Cuba. Op dit moment maken we een filmreportage over het effect van deze donaties voor de Cubaanse bevolking. De hulpgoederen worden nu naar alle ziekenhuizen en poliklinieken op Cuba gedistribueerd.

Hartelijke groet, namens Stichting Holanda Pro Cuba, vanuit Las Tunas Cuba.

1 februari 2022.

Guillermo Willem Veldhoven, www.holandaprocuba.nl

Wil je een abonnement op Manifest?

Met jullie hulp garanderen we een communistische visie op de actualiteit in Nederland

Manifest is de krant van de NCPN die tien keer per jaar verschijnt. Met Manifest blijf je op de hoogte van de actualiteit en van onze acties. Manifest belicht verschillende aspecten van de strijd in binnen- en buitenland, en publiceert analyses die inzicht bieden in de nationale en internationale ontwikkelingen vanuit een marxistisch-leninistisch perspectief. Neem nu een abonnement op Manifest of vraag een gratis proefabonnement aan.

Abonneer Nu!